
La selecció espanyola sub-19 femenina, en la qual Ona Batlle juga de defensa, es va imposar dilluns a Lurgan (Irlanda del Nord) a Escòcia per un gol a zero. Aquest partit va fer que avancessin a les semifinals de l’europeu fent que sigui la quarta edició consecutiva en què arriben a aquesta eliminatòria de la competició.
A més a més, avançar a les semifinals del Campionat d’Europa atorga directament la classificació al Mundial de França sub-20 de l’any que ve, que es disputarà del 7 al 26 d’agost de 2018.
El partit contra Holanda es disputarà avui dijous a les 16 h (hora espanyola) al Windsor Park, l’estadi habitual de la selecció d’Irlanda del Nord, a Belfast. Es podrà veure en directe pel canal Eurosport (present a Movistar+ i Vodafone TV).
El combinat holandès buscará el títol després de caure a la final les tres últimes edicions de la competició.

El combinat espanyol va vèncer a Holanda per 4-3 a la mateixa fase en l’edició del 2016.
D’altra banda, Ona Batlle aquest estiu s’ha convertit en el primer reforç per al Madrid Club de Futbol Femenino, després d’assolir plaça en la primera divisió, consolidant-se com una de les grans promeses catalanes i estatals.
El debut oficial de Batlle, ja vestida de blanc, serà el diumenge 3 de setembre a València on el Madrid Club de Futbol Femenino s’enfrontarà al Llevant.
