La XTVL emetrà aquest dissabte el matx entre l’Escala i la Unió Esportiva
A Vilassar de Mar es podrà veure pels canals locals TV Mataró, BTV, TV Badalona i TV L'Hospitalet

La Unió Esportiva Vilassar, en hores baixes, és cert, però amb moltes jornades per endavant per remuntar, que també és cert, ha de començar, dissabte a partir de les 6 de la tarda i al Nou Miramar de l’Escala, el camí cap a la salvació. Si no et pots desplaçar fins a la localitat empordanesa, la Xarxa de Televisions Locals (XTVL) emetrà el matx corresponent a la sisena jornada del Grup 5è de la Tercera Federació. Oportunitat, doncs, de veure els blanc-i-vermells des del sofà de casa. A Vilassar de Mar es podrà veure a través dels canals televisius locals BTV de Barcelona, TV Badalona, TV L’Hospitalet i TV Mataró, la senyal dels quals arriba al nostre municipi.
La UE Vilassar és la darrera classificada de la taula amb tres punts, 4 derrotes consecutives, la darrera, de les que fa mal, 1 a 6 al Xevi Ramon, davant de l’Europa B. A més, i per acabar-ho d’explicar, els de Met Borotau són el segon equip més inofensiu de la Tercera Federació, amb només 3 gols anotats, i, en canvi, és el conjunt que més gols rep. 13. I, a casa, a l’avinguda Eduard Ferrés, 8, que és una barbaritat en només 5 jornades disputades. Això vol dir que els mariners tenen una expectativa de rebre 2,6 gols per partit i de fer-ne 0,2.
Però clar. Aquestes xifres es poden llegir de dues maneres. O un mal inici de campanya, que és cert, però no ens interessa, o bé ho podem plantejar com una oportunitat per remuntar, per anar cap amunt, per buscar la salvació i perquè el roster mariner pensi, i això els calmarà, que no es pot fer pitjor.
Si no et pots desplaçar a la capital de les anxoves, la Xarxa de Televisions Locals emetrà el partit, en directe, aquest dissabte. La transmissió forma part del programa multicanal “En Joc”, fet pel qual s'emetrà en viu tant a la plataforma en línia com en la xarxa de televisions locals adherides que comparteixen la graella esportiva de cap de setmana.
Però des del “Crònica” ens seguim agafant a dades optimistes. Fixa’t que en els enfrontaments recents entre L'Escala i la UE a la Tercera Federació reflecteixen un clar domini històric del conjunt del nostre poble. De fet, s'han enfrontat en 6 ocasions oficials des del 2023. El balanç és clarament favorable per als mariners. La UE ha aconseguit 3 victòries, 2 empats i L'Escala només ha pogut guanyar 1 partit als nostres.
A més, els blanc-i-vermells han guanyat de manera contundent, amb autoritat. 6-2 la temporada 2023/24 i el 4-1 del curs passat. La darrera vegada que es van veure les cares els dos conjunts al Nou Miramar va ser el passat abril amb victòria claríssima de la UE per zero gols a 3.
L'única victòria dels anxovers al seu camp data del febrer del 24 quan l’Escala es va imposar per la mínima, 1 a zero.





