Fins el 16 de desembre es pot contemplar a Can Bisa l’exposició Carretera Oberta del fotògraf Albert Padrol. Es tracta d’una cinquantena de fotografies seleccionades per fer viatjar l’espectador a través de nous diàlegs visuals. És un diari gràfic, no cronològic, de molts anys fent fotografies d’un autor que és, també, cofundador de la revista i llibreria de viatges Altaïr. La inauguració, aquest dissabte, a partir de les sis de la tarda.

Un recull amb un nom evocador. Carretera Oberta proposa diàlegs entre imatges. Alguns de més fàcils; altres de més enrevesats. Albert Padrol ha sabut fer la seva professió de barrejar les seves grans passions: la fotografia i conèixer nous indrets. És cofundador de la revista i la Lliberia Altaïr especialitzades en viatges. La va crear l’any 1979 i dedica el nom a un estel.
L’exposició es pot visitar, a Can Bisa, els dissabtes d’11:00 a 14:00 h i de 17:00 a 20:00 h de la tarda i els diumenges d’11:00 a les 14:00 h de la tarda. Fins el diumenge 16 de desembre.
Pots escoltar l’entrevista sencera aquí
