Nesa Vidaurrázaga porta al Teatre Condal una comèdia sense filtres sobre la bondat i la maldat

L’actriu és una de les protagonistes de "Bons i Dolents", una comèdia que combina humor i reflexió per posar a prova els límits de l’amistat, les relacions de parella i la naturalesa humana

Teatreparlant de tot
Nesa Vidaurrázaga porta al Teatre Condal una comèdia sense filtres sobre la bondat i la maldat

L’actriu Nesa Vidaurrázaga ha passat per la secció de teatre del “Parlant de tot” per parlar de Bons i Dolents, l’obra que es pot veure al Teatre Condal de Barcelona i que convida el públic a reflexionar sobre què vol dir ser bona o mala persona. Escrita per Joel Joan i sota la direcció de Nelson Valente estarà en cartellera fins el 15 de novembre.

La història comença amb un sopar entre dues parelles d’amics. Una trobada aparentment normal que es complica amb l’arribada d’un cinquè personatge i que acaba situant els protagonistes en una situació límit. A través dels conflictes i les tensions que sorgeixen, les caretes cauen i afloren les pors, les necessitats i l’egoisme de cadascú.

Vidaurrázaga interpreta la Marta, la parella d’en Jesús, personatge interpretat per Oriol Casals. El repartiment es completa amb Joel Joan, Agnès Busquets i Anna Gagó.

L’actriu explica que l’objectiu principal és que el públic s’ho passi bé, però també que se senti interpel·lat per les situacions que es plantegen a escena. L’obra busca provocar riures i aquella incomoditat que neix quan ens reconeixem en els comportaments dels personatges.

Tal com destaca  Nesa Vidaurrázaga, Bons i Dolents és una «comèdia sense filtres», que posa sobre la taula els límits de l’amistat i les contradiccions humanes sense perdre el sentit de l’humor.

 

Notícies relacionades