
El divendres 18 de març la nostra emissora va retransmetre l’acte que va tenir lloc a la Sala Roser Carrau, des de les 7 del vespre. Va consistir en una taula rodona sobre “L’aigua, Font de vida”.
Josep Budó, president d’Aigües de Vilassar-Mina Vella, va donar la benvinguda als assistents:
El regidor de medi ambient i tinent d’alcalde, Joan Roca, va inaugurar les jornades:
Seguidament va haver-hi tres xerrades:
“L’aigua a Vilassar de Mar”, a càrrec de Feliu Novell Andinyac, director del Museu de la Mina Vella
“El cicle de l’aigua”, a càrrec d’Anna Roca i Alberch, llicenciada en biologia, investigadora i amb una àmplia experiència com a tècnica de medi ambient a diversos ajuntaments
“El sanejament de les aigües residuals a Catalunya”, a càrrec de Joan Pinyol i Ribas, director de Medi Ambient del Consell Comarcal del Maresme
En acabar, va haver taula rodona sobre el contingut d’aquestes xerrades, on es va donar resposta a les preguntes efectuades pel públic assistent
.
Escolteu aquí l’espai de divendres sencer:
Dissabte 19 de març la nostra unitat mòbil es traslladava al pati ubicat al costat de l’entrada al Museu de la Mina Vella. Des d’allà s’ha emès una edició especial de “Bagul Sardanista”, presentat i produït per Margarida Vernetta

Entrevistes que s’han realitzat:
Josep Budó, que és el president de la companyia, ens ha explicat què són la Mina Vella i Aigües de Vilassar.
Pere Guardiola, vicepresident, i amb Narcís Tenas, tresorer, ens expliquen què significa per a ells la Mina Vella i rememoren els seus anys al museu.
Julián Julià, gerent de la companyia, s’ha encarregat de l’apartat més tècnic i ens ha explicat com funciona tot.
Enric Neddermann, secretari i músic vilassarenc, ha parlat sobre la importància de l’aigua a nivell internacional.
També s’ha entrevistat a Feliu Novell, director del Museu de la Mina Vella, que ens ha delectat amb la història de Ca l’Eudald.
La conducció tècnica de les retransmissions ha estat a càrrec de Xavi Puig i David Hernández Bona. Irene Sallent i Robert Maza han realitzat tasques de suport a la retransmissió.
Escolta aquí l’espai sencer:
Aquestes primeres jornades de l’Aigua es completen amb la celebració diumenge 20 de març d’activitats diverses organitzades per Bricbarca: jocs infantils, tallers d’habilitats mediambientals, animació i l’actuació musical d’Enric Neddermann al pati cobert de l’escola Les Franciscanes de Vilassar de Mar.






