#559 - Crònica del 15/9/2022

0:00Crònica0:00
Compartir
Crònica
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
4 seccions · —
01
Nit de Comerç 2022
3:30 — 10:07

Gastronomia, actuacions, activitats de carrer, música i moltes sorpreses és el que ens espera, a Vilassar de Mar, per al proper dissabte 17 de setembre. I és que, després de dos anys d’absència per la pandèmia de la Covid 19, torna, i amb força, la Nit de Comerç.

3:30
02
11ena pedalada popular
10:07 — 12:57

Per celebrar la setmana europea de la Mobilitat, Vilassar de Mar acull, aquest diumenge al matí, la 11ena pedalada popular per la N-II. Per tant, se’n derivaran talls de trànsit ja que aquesta artèria restarà tallada als vehicles, entre Montgat i el nostre municipi, des de les 10 del matí a les 2 de la tarda.

10:07
03
Rodalies R1 s'atura el cap de setmana a Badalona
12:57 — 16:58

Atenció si aquest cap de setmana et penses desplaçar fins a Barcelona en tren. Has de saber que la línia de Rodalies R1 s’aturarà a Badalona. I a partir d’allà, metro. I és que Adif comença el tram final de les obres de l’estació de la Sagrera. En principi, i segons l’operador ferroviari, només es veuran afectats tres caps de setmana. El vinent, els del 29 i 30 d’octubre i, finalment, el del 12 i 13 de novembre.

12:57
04
Homenatge Can Xinagues
16:58 — 30:02

Aquest diumenge, per la tarda i a partir de les 7 del vespre, se celebrarà al vilassarenc carrer de Sant Genís, numero 48, un emotiu acte d’homenatge en el qual es descobrirà la placa Can Xinagues. Una obra en bronze feta pel premiadíssim escultor Emili Armengol. La seva germana, l’escriptora Eulàlia Armengol que aquestes dies està presentant el seu segon llibre de relats, actuarà d’amfitriona en un acte en el qual es descobriran, també antics malnoms i motius d’aquest carrer que la vida moderna deixa en l’oblit.

16:58
Seccions generades automàticament

Tota l’actualitat informativa del dia que es genera a Vilassar de Mar i a la resta de la comarca del Maresme. Programa produït pels serveis informatius de Vilassar Ràdio.