Títol i resum generats per IA
#1038 - Actualitat, meteorologia i entrevistes a Vilassar Ràdio
0:00Parlant de tot2:50:27
Compartir
Parlant de tot
Seccions
6 seccions · 2:50:27
01
Previsió meteorològica
5:45 — 8:47
Actualitat sobre l'arribada oficial de la tardor i la previsió de temperatures altes amb Joaquim Serra.
5:45
02
Actualitat i efemèrides musicals
8:47 — 24:45
Repàs de notícies generals i efemèrides de figures de la música com Tino Casal a través de l'espai del DeLorean.
8:47
03
Entrevista a Enric Neddermann
27:36 — 51:02
El músic vilassarenc parla de la seva cançó dedicada a En Bauxas i la interpreta en directe als estudis.
27:36
04
Tertúlia de la gent gran
1:00:17 — 1:53:30
Espai de debat i records entorn de les Festes de la Mercè i l'inici del curs escolar amb els col·laboradors habituals.
1:00:17
05
Entrevista Cervesa No T'Enfadis
1:59:35 — 2:21:14
Conversa amb Pau Ballester sobre la creació i el projecte d'aquesta cervesa artesana empordanesa.
1:59:35
06
Recomanacions de sèries amb Txema Lasaga
2:24:56 — 2:47:43
Repàs detallat de les estrenes de sèries més destacades del mes de setembre a les plataformes televisives.
2:24:56
Seccions generades automàticament
El Temps i l'Actualitat del Dia
Previsió Meteorològica
- Joaquim Serra ens avisa des del Servei Meteomar que arribem a l'equinocci de tardor amb temperatures pròpies de finals d'estiu, superant puntualment els 30 graus.
- S'espera un temps estable i mar tranquil·la, amb un canvi notable de temperatures previst de cara a la setmana vinent.
Informatius i Efemèrides
- Repàs de l'actualitat general, incloent l'absència de Pedro Sánchez a la recepció de l'ONU i el segon cas de detenció il·legal en 48 hores a Catalunya.
- Viatge al DeLorean per recordar efemèrides musicals de figures com Alfonso Ribeiro, David Coverdale i l'homenatge al recordat Tino Casal.
Entrevistes i Projectes Culturals
Entrevista a Enric Sans
"El personatge d'en Bauxas és genuïnament vilassareng."
- El músic Enric Sans ens presenta el seu projecte dedicat a recuperar la història local a través d'una cançó marinera sobre Enric Illa, conegut popularment com a En Bauxas.
- S'anuncia la presentació oficial d'un videoclip dedicat a aquest emblemàtic personatge durant les festes de tardor.
Cervesa No T'Enfadis
- Entrevista amb Pau Ballester, cofundador de la marca de cervesa artesana local al costat de Carles Marmaneu, explicant els inicis del projecte i la seva elaboració a l'Empordà.
Tertúlia i Seccions de Tardor
Tertúlia dels Avis i Àvies
- Espai de debat conduït per Robert Mata amb la participació de tertulians habituals com Maria Rosa, Aurora Barrau, Feliu Novell, Maite Massoni i Dorita Ballesteros, compartint records sobre les Festes de la Mercè i l'inici del curs escolar.
Cinema i Sèries amb Txema Lasaga
- Txema Lasaga repassa les millors estrenes de sèries de setembre a les plataformes digitals, destacant títols com Gone a Filmin, Creu-nos a Movistar Plus i El problema final a Netflix.
Transcripció de l'episodi
Transcripció generada automàticament

