#989 - Especial Sant Jordi: Ambient urbà i tradició a Vilassar de Mar
Connexió amb Meteomar per conèixer l'estat del temps per la diada.
Entrevista a joves emprenedors sobre les novetats en la venda de roses.
L'entrevista a Llar per l'avui
Secció "Poc ens passa"
Entrevista a Judit Neddermann.
Marta Monràs presenta les seves roses exclusives de ceràmica i roure.
Entrevista a Blanc Estudi Floral
Primer repte per a en Jaume Cabot: vendre una rosa
Entrevista a Gemma Cazorla sobre la reedició del seu llibre 'El hilo rojo de Lua'
Secció de Punt de Trobada amb Elisenda Ribot i Jordi Cova
La directora de l'institut Pere Ribot Marta Pons explica com celebren la diada els joves del centre.
Diverses felicitacions de Sant Jordi enviades per Quim Vila
Entrevista a Arnau (Sssstrèpits)
Primer repte per a en Jaume Cabot: vendre un llibre
Entrevista a Pepi Bruguera, gerent de Llibreria Index, sobre novetats editorials
Ambient i tradició en la Diada de Sant Jordi
El magazín Parlant de tot de Vilassar Ràdio, presentat per Jaume Cabot, ofereix una edició especial pel dia de Sant Jordi recorrent els carrers del poble per captar l'ambient de festa. A diferència d'anys anteriors, no s'ha instal·lat un estand fix, sinó que l'equip ha optat per una cobertura mòbil, entrevistant paradistes, entitats locals i ciutadania.
Punts destacats de la jornada:
- Emprenedoria local: Emprenedors joves i emprenedores com Marta Monràs (roses de ceràmica) i la Residència Llar per l'Avi han aportat un toc creatiu i solidari a la diada.
- Cultura i Literatura: La presència d'autores com Gemma Cazorla amb el llibre El hilo rojo de Lua subratlla la importància de la diada com a plataforma de difusió literària.
- Actualitat i Esport: Durant el programa s'han repassat efemèrides musicals, la trajectòria del Barça femení després del seu títol de Lliga Elit, i s'han comentat temes d'actualitat que marquen la conversa ciutadana.
- Punt de trobada generacional: Elisenda Ribot i Jordi Cova han reflexionat sobre el canvi en les maneres de lligar, des de l'època analògica de les discoteques fins a l'era digital de les aplicacions i el ghosting.
"El cor és com un llibre, només serveix quan l'obres."
L'especial també ha inclòs la participació de les noves generacions, com l'alumnat de l'Institut Pere Ribot, i ha acabat amb una pinzellada musical de la cantant Judit Neddermann.

