#993 - Bus directe a Barcelona i entrevistes a Parlant de tot
Connexió amb la roda de premsa de presentació de la Plataforma Bus Directe Vilassar de Mar-Barcelona i entrevista a l'alcaldessa, Elena López, sobre la reivindació d'aquestá líniea bus directe VdM-BCN, les gestions fetes per l'Ajuntament i el naixement d'aquesta plataforma, que ha recollit més de 3000 signatures
Joaquim Serra del Servei Meteomar detalla la previsió del temps per al Maresme per a les properes hores.
Conversa amb l'artista de circ Jessica Arpin al voltant de la seva trajectòria artística i de l'espectacle de teatre i circ polar "Siku. Vida i mort en el Pol Nord", que oferirà el 5 i 7 de maig al Teatre Ateneu
Rituals d'abundància, consells d'herbolari amb la grama i l'horòscop setmanal per als signes del zodíac.
El músic ens parla de la seva trajectòria professional, el nou disc i la presentació en directe.
Consells sobre enciams, novetats en pasta ecològica i la planta anturium com a regal per al dia de la mare.
En aquesta edició de ## Parlant de tot, el magazín matinal de Vilassar de Mar, el presentador Jaume Cabot aborda temes d'actualitat local juntament amb entrevistes a personalitats del món cultural i esportiu.
Reivindicació pel Bus Directe a Barcelona
L'episodi comença amb una connexió en directe des de la plaça de l'Ajuntament, on la plataforma Bus Directe Vilassar de Mar - Barcelona es manifesta per exigir una solució a la mobilitat del municipi.
- Es detallen els problemes crònics amb la xarxa de Rodalies.
- L'alcaldessa Helena López expressa la seva indignació pel menysteniment institucional.
- Es destaca la recollida de més de 3.000 signatures en dues setmanes.
Cultura i Entrevistes
Jèssica Arpín: L'art circense sense fronteres
La polifacètica artista ens explica:
- La seva trajectòria des de Suïssa i Brasil fins a Vilassar de Mar.
- El seu projecte amb la comunitat Inuit a l'Àrtic.
- L'espectacle multidisciplinari Siku que estrena amb l'escola Madó.
Pep Lladó: Músic de llarga trajectòria
L'artista repassem la seva carrera:
- El llançament del seu disc El segon algoritme amb la col·laboració de 40 artistes.
- La seva experiència musical amb Els Manolos i la seva visió sobre la rumba catalana.
"Les cançons deixen de ser teves per ser dels d'altres."
Altres continguts
- Paquita Bruixa: Secció clàssica de consultes, horòscops i remeis naturals amb la grama.
- Lara Xarau: Consells saludables des de l'Agrícola de Vilassar sobre productes de proximitat.

