#434 - Parlant de tot del 28/2/2023
Al "Poc ens passa" repassem l'actualitat diària i els seus protagonistes, amb Joan Escofet.
Avui 28 de febrer és el "Dia Internacional de les Malalties Rares" o altrament dites, minoritàries. Ha passat pel programa, per parlar d'aquest tema, la Dra. Mireia del Toro, Cap de Malalties Minoritàries de l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona.
Una setmana més i moderats per Joan Hernández, ha arribat la tertúlia. Han tractat l'actualitat, la Rosa Vílchez, en Feliu Novell i la Maite Mazoni.
Avui a "La imatge ets tu" amb la Isabel Caparrós (Mi.Exclusius), hem parlat de l'evolució de la moda i de la seva història. Ens hem centrat bàsicament en els anys vint del segle passat i la convidada ha estat la historiadora i documentalista Georgina Sas.
Avui el nostre especialista i crític, Txema Lasaga, ens ha parlat i recomanat algunes sèries de televisió.
Magazín matinal de Vilassar Ràdio que arriba a la 15a temporada en antena. Presentat i dirigit per Jaume Cabot, l'actualitat local, comarcal i general i les entrevistes diàries a persones de tots els àmbits, centra l'atenció del programa. Compta amb una vintena de col·laboradors/es que parlen d'esports, teatre, cinema, gestió emocional, sexe, cuina, salut, consum, benestar femení, tarot, tertúlies d'avis i joves, etc. Tot servit de dilluns a divendres de 10 h a 13 h del matí amb vitalitat!

