#439 - Parlant de tot del 9/3/2023

0:00Parlant de tot0:00
Compartir
Parlant de tot
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
5 seccions · —
01
Poc ens passa
9:24 — 28:20

Al "Poc ens passa" repassem l'actualitat diària i els seus protagonistes, amb Joan Escofet.

9:24
02
Entre dones (Berta Escoda i Sonia Busquets))
28:20 — 1:00:42

Aquesta setmana a "l'Entre Dones" i en el torn de la Berta Escoda, hem parlat amb una creadora de realitats. De dissenyadora, a Coach i de Coach a invocadora. Però la nostra convidada, la Sonia Busquets, no realitzarà els teus somnis, però t'ajudarà a fer servir l'actitud i les paraules per arribar-hi.

28:20
03
Somni Psicologia (Laia Solans) Què és la socialització diferencial?
1:00:42 — 1:25:39

En l'última secció de les companyes de "Somni Psicologia" al programa, ja que per motius professionals no poden seguir, hem parlat de la socialització diferencial i és que amb motiu del 8M, hem volgut posar aquest tema damunt la taula. Les diferències educacionals entre homes i dones. Hem parlat amb la Laia Solans.

1:00:42
04
Tertúlia Jove “8M” (Institut Pere Ribot)
1:25:39 — 2:31:29

En la Tertúlia jove d'aquest dijous hem rebut a la Lara, en Sergi, en Bernat i la Maria. Amb aquesta representació de l'alumnat de 4t d'ESO de l'Institut Pere Ribot hem parlat del 8M i la lluita del feminisme per arribar a la igualtat en tots els aspectes entre homes i dones.

1:25:39
05
Entrevista Pablo Carbonell
2:31:29 — 2:53:32

Ha passat pel "Parlant de tot" el polifacètic Pablo Carbonell, actor, escriptor, presentador, humorista, músic i cantant de "Los Toreros Muertos", la mítica banda amb gairebé quaranta anys d'història i que demà a la nit (divendres), actuen a la sala Sarau de Badalona (23.30 h).

2:31:29
Seccions generades automàticament

Magazín matinal de Vilassar Ràdio que arriba a la 15a temporada en antena. Presentat i dirigit per Jaume Cabot, l'actualitat local, comarcal i general i les entrevistes diàries a persones de tots els àmbits, centra l'atenció del programa. Compta amb una vintena de col·laboradors/es que parlen d'esports, teatre, cinema, gestió emocional, sexe, cuina, salut, consum, benestar femení, tarot, tertúlies d'avis i joves, etc. Tot servit de dilluns a divendres de 10 h a 13 h del matí amb vitalitat!