#606 - Parlant de tot del 29/2/2024

0:00Parlant de tot2:53:37
Compartir
Parlant de tot
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
4 seccions · 2:53:37
01
Poc ens passa
8:12 — 34:03

Al "Poc ens passa" repassem l'actualitat diària i els seus protagonistes, amb Joan Escofet.

8:12
02
Entrevista Josep Malagarriga
34:03 — 1:26:31

El pintor vilassarenc Josep Malagarriga ens ha visitat per parlar de l'exposició que portarà a terme a la biblioteca de Cabrils de l'1 al 25 de març, en la que podrem veure, entre altres, quadres sobre les parelles de Picasso, amb diferents tècniques i que tenen relació amb diferents episodis i treballs del pintor malagueny.

34:03
03
Tertúlia Jove (Institut Vilatzara) "Alimentació saludable"
1:26:31 — 1:59:44

A la "Tertúlia Jove" d'aquests dijous ens han acompanyat en Biel, la Fiona, l'Emma, en Pere i en Jan, per parlar d'alimentació saludable. El torn avui ha estat per la representació de l'alumnat de 4t d'ESO de l'Institut Vilatzara.

1:26:31
04
Temps de Neu
1:59:44 — 2:53:37

Amb Joana Hernández anem cada dijous a visitar les pistes d'esquí del Pirineu català, Andorra i la Cerdanya francesa, per aquells que vulguin anar a esquiar els pròxims dies.

1:59:44
Seccions generades automàticament

Magazín matinal de Vilassar Ràdio que arriba a la 16a temporada en antena. Presentat i dirigit per Jaume Cabot, l'actualitat local, comarcal i general i les entrevistes diàries a persones de tots els àmbits, centra l'atenció del programa. Compta amb una vintena de col·laboradors/es que parlen d'esports, teatre, cinema, gestió emocional, sexe, cuina, salut, consum, benestar femení, tarot, tertúlies d'avis i joves, etc. Tot servit de dilluns a divendres de 10 h a 13 h del matí amb vitalitat!