#687 - Parlant de tot del 18/9/2024
Al "Poc ens passa" repassem l'actualitat diària i els seus protagonistes, amb Joan Escofet.
Entrevista a Damià del Clot. Ens parla sobre el seu nou llibre "“Colpisme. De la violència militar al Lawfare judicial”
Com cada dimecres Paquita Bruixa, ens parla de somnis, de l'herbolari, els rituals, els horòscops i les vostres consultes.
Cada dimecres des de la Biblioteca Municipal Ernest Lluch ens porten les "Recomanacions literàries". En aquesta ocasió, ens ha acompanyat la seva directora la Sol Teixidó.
Avui hem parlat amb l'Helena Xalabarder i en Marc Ferrer, impulsors del projecte empresarial de kilòmetre 0. Samarretes, dessuadores i productes de marxandatge de Maresme Lliure i Tropical.
El “Parlant de Tot”, estrena secció per posar en valor la gastronomia del nostre poble. El primer capítol ha estat dedicat a L'Atlàntida 2, la primera pizzeria que va nèixer al Maresme.
Magazín matinal de Vilassar Ràdio que arriba a la 16a temporada en antena. Presentat i dirigit per Jaume Cabot, l'actualitat local, comarcal i general i les entrevistes diàries a persones de tots els àmbits, centra l'atenció del programa. Compta amb una vintena de col·laboradors/es que parlen d'esports, teatre, cinema, gestió emocional, sexe, cuina, salut, consum, benestar femení, tarot, tertúlies d'avis i joves, etc. Tot servit de dilluns a divendres de 10 h a 13 h del matí amb vitalitat!

