#43 - Ran de mar del 12/1/2023
Les altes pressions que hem tingut damunt aquests darrers dies han implicat que el nivell del mar es trobi uns centímetres per sota del que seria habitual. Aquest fenomen s'anomena minves de gener i ha estat visible fins el dia de reis, ja que hem tingut l'anticicló ben ferm a sobre nostre.
En el ranxo a bord avui en Joan Martin avui ens porta un plat molt nostre que segurament la majoria de vosaltres heu assaborit en aquest nadal: el pollastre rostit.
Gràcies als vilassarencs Lluís Guardiola i Damià de Bas, avui en portem un d’un recordat vilassarenc: en Tifa.
Històries de mar: Recordant el passat, avui hem parlat de les platges i el banys de mar als any 70 del segle passat.
A l’espai de entrevista hem tingut entre nosaltres a un vilassarenc molt conegut que ens explicarà com es vivien els estius a les platges de Vilassar de Mar, ell es en Josep Maria Bosch i Barberà.
A Paraules de mar avui aportarem cinc mots en perill d’extinció.
Bricbarca, Centre d’estudis Nàutics de Vilassar de Mar ens aporta les activitats culturals i esportives del mar i com sempre el pronòstic meteorològic local.
Ran de Mar, un programa fresc, fet a mida pels que necessitem la mar i la platja per viure. En ell hi combinem l’actualitat i la historia marítima, transportant cada setmana fins la platja aventures, somnis, coneixements, literatura, gastronomia, refranys, música, cançons... Una bona dosi d’esperit mariner.

