#44 - Ran de mar del 19/1/2023
A "l’Actualitat Marítima" avui toca parlar de la "Margaret Alison", la recuperació d’una embarcació escocesa a Arenys de Mar.
En el "Ranxo a bord" avui en Joan Martin avui ens porta un plat molt conegut la sopa de peix.
En "Els motius de Vilassar", Gràcies als vilassarencs Lluís Guardiola i Damià de Bas, avui recordarem en Tèfano.
En les "Històries de mar" avui tocarem un tema força interessant: L’arribada de les barques, la subhasta i el repartiment del peix a la part.
A l'espai de l'entrevista tindrem entre nosaltres a un home que ha estat a Vilassar de Mar unes quantes vegades i ho ha fet amb la seva barca. És en Josep Inglada que ens parlarà de la VI Festa de la Mar que enguany se celebrarà durant el mes de juny a Calafell. Com veureu és un tema molt relacionat amb Vilassar de Mar.
A "Paraules de mar" avui aportarem uns refranys que fan referència a la setmana dels barbuts.
Bricbarca, Centre d’estudis Nàutics de Vilassar de Mar ens aporta les activitats culturals i esportives del mar i com sempre el pronòstic meteorològic local.
Ran de Mar, un programa fresc, fet a mida pels que necessitem la mar i la platja per viure. En ell hi combinem l’actualitat i la historia marítima, transportant cada setmana fins la platja aventures, somnis, coneixements, literatura, gastronomia, refranys, música, cançons... Una bona dosi d’esperit mariner.

